Veelgestelde vragen

Mag ik de product foto's uit de webshop gebruiken?

Sommige foto's in onze webshop zijn eigen sfeerfoto's. Dit betekent dat we een product zelf hebben gefotografeerd in een door ons zelf gestylde omgeving voor eigen gebruik.
Daarnaast maken we ook gebruik van product foto's die beschikbaar zijn gesteld door de fabrikant. Deze zijn dus geen eigendom van VillaHuisje en mogen niet gebruikt worden zonder toestemming van de fabrikant.


Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Je kunt bij ons veilig betalen via Mollie met i-deal.

 

Wat is de levertijd van VillaHuisje?

Bij onze items staat in de beschrijving altijd een indicatie van de geschatte levertijd. Indien je meerdere items hebt besteld, hanteren wij de langste levertijd. Hierdoor proberen wij onze verzendingen tot een minimum te beperken. Zodra wij jou bestelling hebben aangeboden bij de bezorgservice, hebben wij hier geen invloed meer op. Het kan altijd zo zijn dat je bestelling (bijv. rond de feestdagen) vertraging oploopt. Wij zijn in dat geval niet aansprakelijk. We adviseren je om contact op te nemen met de bezorgservice.

 

Een item is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Balen, het item wat je zo graag in huis wil hebben, is niet op voorraad! Stuur in dat geval even een berichtje. Misschien is het item (nog) niet opnieuw ingekocht, of is het nog onderweg. 

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Plaats jij een bestelling boven de €75,- dan zijn de verzendkosten altijd gratisIn alle andere gevallen rekening wij de geldende verzendkosten van PostNL.

Het verzenden van je bestelling zullen wij in de meeste gevallen met PostNL verzorgen. Voor bestellingen met afwijkende maten kiezen we een andere optie. Wij zullen je hiervan op de hoogte stellen middels e-mail.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Het is mogelijk om je bestelling af te halen. Stuur ons een e-mail en we bespreken de mogelijkheden graag met je. 

 

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Wij nemen je bestelling direct in behandeling, zo kun jij snel genieten van onze toffe items!

Is er toch echt iets mis gegaan, stuur dan een e-mail naar; info@villahuisje.nl en wij zullen ons best doen een passende oplossing te zoeken.

 

Wat is het retourbeleid van VillaHuisje?

Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwachtte of ben je niet tevreden over je bestelling. Dan heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14  dagen zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je bestelling te retourneren.

Stuur een e-mail naar; retour@villahuisje.nl met daarin je volledige naam, factuurnummer en voor de terug betaling van de reeds betaalde bedragen, hebben wij uw bankrekeningnummer nodig.

Dit bankrekeningnummer moet gelijk zijn aan het rekeningnummer waarmee u de betaling aan VillaHuisje heeft voldaan. Dit in verband met eventuele fraude met terugbetalingen. De terug storting van de reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen verzorgd.

 

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Het item is niet wat je verwachtte of je bent niet tevreden. Dat kan gebeuren, in dit geval zijn de retourkosten voor jezelf.

Kijk voor ons retourbeleid bij; retourbeleid.

 

Mijn item is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Meld je klacht over een artikel via ons contactformulier of  via; info@villahuisje.nl

Vermeld altijd je bestelnummer. Wij proberen je, met de meest passende oplossing voor beide, te helpen.

 

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via ons contactformulier of info@villahuisje.nl. We streven ernaar je zo snel mogelijk een reactie te geven.